Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ένα μπουκάλι γάλα

Χτεσινή ιστορία:

Βγαίνω στις 23:30 από το Rock με σκοπό να συνεχίσω με την παρέα μου στο Reception... Έξω από την πόρτα, στα 5 μέτρα, είναι ένα κύριος γύρω στα 55 που μιλάει στους διερχόμενους χωρίς να του δίνουν σημασία...
Καθώς πάω να περάσω προλαβαίνει να μου πει σε άπταιστα Ελληνικά μορφωμένου ανθρώπου...
"Συγνώμη νεαρέ μου που σε ρωτάω αυτό το πράγμα. Απλά επειδή είμαι άνεργος 7 μήνες και δεν έχω να πάρω γάλα στο 2 χρονών παιδί μου, μήπως θα μπορούσες να αγοράσεις από το περίπτερο ένα μπουκάλι γάλα?"...

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο άνθρωπος δεν ζήτησε λεφτά... Γάλα ζήτησε... Φυσικά και έκανα την κίνηση (δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέριες της κίνησης μου)

ΑΛΛΑ... Ρε παλιομ@λ@κες που τον προσπερνάγατε... Παλιοψωνισμένοι νεόπλουτοι... Που πάτε να ανοίξετε τα μπουκάλια σας των 100-150€... Ένα μπουκάλι γάλα κοστίζει 1,5€!!!!
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ... Και εσείς να μην μπορούσατε να φάτε... Αλλά ζείτε στην γυάλα σας ακόμα...

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/thanos.makris.923

Δεν υπάρχουν σχόλια: