Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης ως Δημοτικός Σύμβουλος της Αγίας Παρασκευής

Την ανεξαρτητοποίηση μου, ως Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής, ανακοίνωσα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 15/3/2016 με την παρακάτω δήλωση

Δήλωση  Ανεξαρτητοποίησης από τη Δημοτική Ομάδα «Νίκη των Πολιτών Αγίας Παρασκευής» 

Στις εκλογές της 25ης Μαίου 2014 οι πολίτες της Αγίας Παρασκευής επέλεξαν ως νέα δημοτική αρχή την ανεξάρτητη παράταξη «ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ». Ήταν μεγάλη τιμή και για μένα η εντολή των συμπολιτών μου να υπηρετήσω τα συμφέροντα της πόλης από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου με την κατάταξή μου στην 7η θέση του ψηφοδελτίου της «ΝΙΚΗΣ» . Άτομα από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους, με κόστος πολιτικό και προσωπικό, υπερβήκαμε διαχωριστικές γραμμές, με πίστη ότι προσφέρουμε στο κοινό καλό της πόλης, συναντηθήκαμε και δεσμευτήκαμε ότι θα λειτουργήσουμε δημοκρατικά, συναινετικά, συμμετοχικά και ανεξάρτητα από τα κόμματα προέλευσής μας . Δεσμευτήκαμε να δουλέψουμε με όραμα και σχέδιο, με μεθοδικότητα και εργατικότητα υπέρ των δημοτών και της πόλης και να είμαστε η Δημοτική Αρχή όλων, χωρίς παραταξιακές παρωπίδες, ιδεοληψίες, αγκυλώσεις και κομματικούς εναγκαλισμούς. Αυτές ήταν οι προεκλογικές μας δεσμεύσεις και γι αυτό οι πολίτες της Αγίας Παρασκευής μάς τίμησαν με την ψήφο τους και μάς εμπιστεύτηκαν.

Ενάμισι χρόνο μετά με λύπη διαπιστώνω ότι οι προεκλογικές μας θέσεις παραμένουν ανεκπλήρωτες. Τα όργανα της παράταξης δεν λειτουργούν πλέον. Η δημοτική ομάδα έχει απαξιωθεί. Το τελευταίο χρονικό διάστημα μάλιστα δεν συγκαλείται ούτε καν για τα θέματα που εισάγονται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Οι ενδοπαραταξιακές λειτουργίες έχουν ανασταλεί και οι αποκλίσεις από τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις είναι φανερές. Ποια είναι η κατάσταση σήμερα στη Δημοτική Αρχή; Και η ευθύνη είναι συνολική. Κρίσιμα θέματα της πόλης παραπέμπονται στις καλένδες . Ατολμία στη λήψη αποφάσεων για σοβαρά ζητήματα, υποσχεσιολογία αναβλητικότητα, έλλειμμα συντονισμού, σολομώντειες λύσεις, κύρια ενασχόληση με την προβολή του αυτονόητου ή με την οργάνωση και την προβολή επιτυχημένων θα έλεγα δράσεων ψυχαγωγικού κυρίως χαρακτήρα, απουσία συναισθηματικού λογισμού που θα κινητοποιεί τους πολίτες, θα εμπνέει τους εργαζόμενους του Δήμου, θα αναδεικνύει και θα επιβραβεύει την υπευθυνότητα, την εργατικότητα, τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και το μεράκι τους τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε περιφερειακό επίπεδο νομικών προσώπων όπως για παράδειγμα στον Πολιτιστικό και Αθλητικό Οργανισμό . Και αναφέρομαι στον ΠΑΟΔΑΠ ασκώντας εμμέσως πλην σαφώς αυτοκριτική για λάθη και παραλείψεις μου ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου το τελευταίο εννιάμηνο.

Αποφάσεις που σχετίζονται με την επιλογή προσώπων σε θέσεις ευθύνης αλλά και όχι μόνο, λαμβάνονται συνήθως πίσω από κλειστές πόρτες ως προϊόντα ισορροπιών άτυπων ολιγομελών ομάδων και κομματικών επιτρόπων. Οι συμπολιτευόμενοι Δημοτικοί Σύμβουλοι απαξιώνονται . Χωρίς λόγο και άποψη, καλούνται απλά ως διακοσμητικά στοιχεία, να επικυρώνουν με την ψήφο τους ειλημμένες αποφάσεις . Με στενοχωρεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι σε αρκετές περιπτώσεις και με ευτελείς δικαιολογίες, μέλη της δημοτικής ομάδας καταβάλουν προσπάθεια συγκάλυψης κυβερνητικών αστοχιών και παραλείψεων, οι οποίες θίγουν εργαζόμενους συμπολίτες μας ως και το γενικότερο συμφέρον της πόλης.

Παράλληλα είναι φανερή η υποβάθμιση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου όπου ενώ θα έπρεπε να αποτελεί χώρο διαλόγου και σύνθεσης απόψεων για τα μείζονος σημασίας ζητήματα της πόλης, στην πράξη λειτουργεί διεκπεραιωτικά αναλώνεται σε γραφειοκρατικές διαδικασίες, απαξιώνοντας την ασκούμενη κριτική, ακόμα και την καλοπροαίρετη, καθώς και αξιόλογες προτάσεις δημοτικών συμβούλων , συλλογικότητων και πολίτων.

Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, αγαπητοί συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, αξιότιμοι συμπολίτες μου.

Σέβομαι απόλυτα τους θεσμούς και τα πρόσωπα που τους υπηρετούν. Ποτέ στη ζωή μου μου , στην επαγγελματική μου πορεία, στην ενασχόληση μου με τα κοινά δεν υπήρξα μίζερος και μηδενιστής. Και για να είμαι σαφής και ξεκάθαρος σε καμία περίπτωση δεν απαξιώνω τις προσπάθειες και το θετικό έργο του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής. Για το συμφέρον της πόλης θεωρώ χρέος να αναγνωρίζονται οι θετικές δράσεις και να στηρίζονται . Άλλωστε για την επίλυση των δύσκολων προβλημάτων της πόλης απαιτείται συναίνεση, συνεργασία και σύνθεση απόψεων μακριά από εγωιστικές αντιλήψεις, προσωπικές αντιπαραθέσεις και στείρα άρνηση. Είναι προφανές ότι αναγνωρίζω και τιμώ τις προσπάθειες και το προσφερόμενο έργο του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, των Αντιδημάρχων, των συναδέλφων Δημοτικών Συμβούλων και των προσώπων που κατέχουν θέσεις ευθύνης , στη Διοίκηση, στα Οικονομικά, στην Παιδεία και στον Πολιτισμό, στην Τεχνική Υπηρεσία και στην καθημερινότητα, στο Περιβάλλον και στην Καθαριότητα, στις Κοινωνικές Δομές, στην Πολιτική Προστασία, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, στους Παιδικούς Σταθμούς, στον ΠΑΟΔΑΠ, στην Επιτροπή Αδελφοποίησης, στις δυο σχολικές επιτροπές και όπου αλλού. Με την ευκαιρία επιτρέψτε μου να συγχαρώ και εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου στους ευσυνείδητους υπαλλήλους του Δήμου, που αποτελούν την πλειοψηφία των εργαζομένων, που προσπαθούν και που μπορούν με τις κατάλληλες προϋποθέσεις διοίκησης και οργάνωσης , τις γνώσεις , την εργασία και τα ταλέντα τους να απογειώσουν το δήμο. Ιδιαίτερες ευχαριστίες και πολλά μπράβο επίσης στους εθελοντές όλων των δομών μας για την άδολη προσφορά τους.

Κύριε Δήμαρχε θέλω να γνωρίζεις ότι η εκτίμηση προς το πρόσωπο σου και το θεσμό που εκπροσωπείς είναι δεδομένη. Αγαπητοί συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας σας εξομολογούμαι αυτό που αισθάνομαι . Για οκτώ χρόνια, από το 2008, υπηρέτησα πιστά, άδολα και με όλες μου τις δυνάμεις την παράταξη και νιώθω ότι στην «Νίκη» είχα, έχω και θα έχω μόνο φίλους. Όμως η σιωπή είναι ενοχή. Υπακούοντας λοιπόν στη φωνή της συνείδησής μου διαχωρίζω δημόσια τη θέση μου από τις αρνητικές πρακτικές που σας εξέθεσα επειδή αντίκεινται στις αρχές και στις ιδέες μου, στον πολιτικό μου πολιτισμό, στην τριαντάχρονη πορεία μου ως δημόσιου λειτουργού της παιδείας και στην πολύχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά της πόλης μας.

Κατόπιν τούτων υποβάλλω την παραίτησή μου από τις παρακάτω άμισθες θέσεις:
- Από Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα υποστήριξης ενοριών και εκκλησιών
-Από μέλος του Δ.Σ του ΠΑΟΔΑΠ
 -Από μέλος της Επιτροπής για τη διεκδίκηση της Βίλας Ιόλα.
 - Από τις θέσεις αναπληρωματικού μέλους της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Κάνω σαφές ότι από τη θέση του Ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου θα συνεχίσω να εκφράζω δημόσια τους συλλογισμούς μου, να στηρίζω ιδέες και δράσεις που θεωρώ σωστές , να ασκώ καλοπροαίρετη κριτική , να καταθέτω προτάσεις και να προσπαθώ για το καλό της πόλης και τα συμφέροντα των δημοτών. Το οφείλω άλλωστε αυτό στους τετρακόσιους δύο συνδημότες μου που με τίμησαν με την επιλογή τους. Το οφείλω σε όλους τους συνδημότες μας … Σε αυτούς λογοδοτώ για να μπορώ να τους κοιτάω στα μάτια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: